Travel Facility Center

Als reis ondernemer aangesloten bij Face2Face Travel heb je enkele belangrijke voordelen, je beheert je eigen tijd! en maakt je eigen persoonlijke financiële doelstelling. Ons concept lijkt op de overige concepten en organisaties binnen de reisbranche, toch zijn er enkele belangrijke verschillen.

Binnen onze organisatie leggen wij een grote waarde aan onze vastgelegde principes, welke uitgebreid zijn opgenomen in ons business plan en ons handboek, wij ervaren jouw participatie in ons concept als bijzonder waardevol. Wij bouwen gezamenlijk onze toekomst, je inbreng, feed back, kennis en inzet bepalen onze koers.

Come on board!

Face2Face Travel en het ANVR

Face2Face Travel is lid van het ANVR (Deelnemernummer 3193). Als lid van de ANVR is Face2Face Travel gebonden aan strenge normen. De ANVR is een internationaal erkende overkoepelende belangenorganisatie voor de reisbranche en vertegenwoordigt omtrent 85% van de Nederlandse reisbureau- en reisorganisatie ondernemingen. Op deze wijze garandeert Face2Face Travel u een hoge kwaliteit van reizen en informatie daarover.

Voor de ANVR Reisvoorwaarden klik hier

Voor de ANVR Boekingsvoorwaarden klik hier

Face2Face Travel en het SGR

Face2Face Travel is aangesloten bij het SGR.

Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de in op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen.

Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.

Op alle onze overeenkomsten zijn de voorwaarden van de garantieregeling van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), gevestigd te Rotterdam, Admiraliteitskade 40, 3063ED, mede van toepassing. Deze voorwaarden liggen bij SGR te inzage, zijn gedeponeerd ter Griffie van de rechtbank te Rotterdam, alsmede bij de Kamer van koophandel te Rotterdam, worden op verzoek aan SGR onverwijld kosteloos toegezonden en zijn te vinden op www.sgr.nl

Communicatie Sales & Training

Dagelijkse mededelingen van de directie en of de afdeling support en ondersteuning. Minimaal zes keer per jaar vindt de reguliere vergadering met alle reisondernemers plaats. Touroperators hebben speciale aanbiedingen voor Travel Managers. Ook bieden zij verschillende studiereizen aan.

De Travel Manager of Travel Organizer is een zelfstandige ondernemer en hierdoor geen zelfstandige deelnemer van het Stichting Garantiefonds Reisgelden of het ANVR, echter vallen alle geboekte reizen van de Travel Manager aan derden, onder de regeling van het SGR, omdat Face2Face Travel wel deelnemer is van het SGR/ANVR. De Travel Manager werkt hoofdzakelijk zelfstandig en kan/mag zelf besluiten nemen betreffende eventuele verkoopinspanningen. Deze zijn niet gerelateerd aan een minimum eis.

Marketing

Ondersteuning van Travel Facility Center voor alle marketing activiteiten. Je ontvangt een pakket persoonlijke flyers. Eigen persoonlijke website omgeving. Draagbaar standmateriaal voor individueel gebruik is beschikbaar, evenals reclame en promotiemateriaal om de naamsbekendheid van je functie te doen vergroten.

Assortiment

Als reis ondernemer van Face2Face Travel profiteer je van de mogelijkheden om alle in Nederland gevestigde Touroperators en overige leveranciers in de reisbranche te kunnen verkopen. Autoverhuur, verzekeringen en een uitgebreide keuze aan hotels wereldwijd zijn door Face2Face Travel gecontracteerd, dit kan je meenemen in het aanbod naar je klanten. Face2Face Travel is tevens leverancier van de bekendste Duitse Touroperators, ook hebben wij contracten met enkele Belgische Touroperators.

Administratie

Support en controlling:  Vanuit het Travel Facility Center in Almere. Verschillende administratieve handelingen wordt centraal verzorgd. Belangrijke zaken als afspraken en tijdelijk ontvangst van reisbescheiden worden geagendeerd. Provisieafspraken blijven geldig tot het vertrek van je laatst geboekte klant.

Technologie: Je kunt gratis gebruik maken van de on line training. Technische ondersteuning is gewaarborgd. Dagelijkse up-to-date rapportage van de omzet en agenderingen. Centraal opgebouwde gezamenlijke en persoonlijk vastgelegde elektronisch bibliotheek, wereldwijde toegang tot je klantenbestand, klanten afspraken en wensen.

Algemene Ondersteuning

Het Travel Facility Center biedt algemene ondersteuning. Er wordt een meerdaagse introductie en trainingprogramma geboden. Een startpakket met persoonlijk drukwerk. Helpdesk ondersteuning, support en back office voor jezelf en je klanten. Aansluiting bij verschillende reisorganisaties en veel meer.

.